≡ Menu

Kelebihan Mengukir Senyuman

smile

  • Senyum suatu sedekah.
  • Jangan kedekut ukir senyuman. Ukirlah senyuman dari hati. Senyuman adalah perkara yang mudah. Jadi mengapa menjadikannya perkara yang susah?
  • Senyum membuat anda kelihatan lebih menarik.
    Orang sekeliling akan rasa selesa ketika bersama anda kerana dengan senyuman mereka lebih mudah untuk berkomunikasi anda. anda juga kelihatan menarik dengan senyuman daripada murung atau bermasam muka.
  • Menghilangkan stress
    Senyuman boleh menghilangkan stress kerana boleh menghilangkan rasa lelah, bosan dan juga sedih. Ambil lah masa untuk senyum dengan mengenang perkara indah kerana ia akan membuat fikiran lebih tenang.
  • Senyuman mampu membuat orang lain gembira
    Dengan satu senyuman, sudah mampu membuat orang gembira terutamanya teman-teman yang rapat dengan anda. mereka rasa senang ketika bersama anda dan bahagia kerana mereka tahu bahawa anda sangat istemewa di hati mereka. Oleh itu, ukirlah senyuman untuk mereka.
  • Senyuman akan menunjukkan anda kuat
    Kadang-kala kita akan merasa duka dan kecewa kerana masalah yang dihadapi di sekeliling anda. Namun, tutup lah kesedihan tersebut dengan senyuman kerana ia menunjukkan anda tabah dan sabar menghadapi dugaan.

Incoming search :

kelebihan senyum,senyuman,ayat senyum,ayat senyuman,kebaikan senyum,kelebihan senyuman dalam islam,kata kata senyuman,tazkirah senyum,kata kata senyum,tazkirah ringkas tentang keprihatin,maksud mengukir senyuman,teks ucapan tentang senyum,pepatah senyuman,pepatah tentang senyum,senyum dlm islam,senyum pic,tazkirah ringkas tentang senyum,tazkirah kelebihan senyum,tazkirah pendek senyum,tazkirah ringkas tajuk senyum,taskirah pendek tentang sabar,kelebihan senyuman,kelebihan senyum dalam islam,ayat buat orang senyum,ayat senyuman indah,ayat seyuman,ayat tazkirah pendek,ayat untuk senyuman,ayat2 senyum,contoh karangan senyum,karangan spm tentang senyuman,karangan tentang senyuman,kata kata senyum dalam islam,kata kata senyuman indah,kata mutiara senyum,kata mutiara tentang senyum,ayat ayat tentang senyuman,tentang senyum

{ 0 comments… add one }

Leave a Comment