≡ Menu

Rahsia Bulan Kelahiran – Hasil Kajian Dato Fadhilah Kamsah

RAHSIA-BULAN-LAHIR

Rahsia Bulan Kelahiran – Hasil Kajian Dato Fadhilah Kamsah Selama 25 Tahun

 

JANUARI


# bercita-cita tinggi dan orangnya serius
# suka mendidik dan dididik
# sangat mudah melihat kelemahan orang dan suka mengkritik
# rajin dan setiap yg dibuat nampak keuntungan
# suka smart, kemas dan teratur bersifat sensitif ,berfikiran mendalam
# pandai mengambil hati org lain pendiam kecuali telah dirangsang
# agak pemalu


# daya tumpuan yang sangat tinggi mudah mendisiplinkan diri sendiri # badannya sihat tetapi mudah diserang selsema
# bersikap romantik tetapi tidak pandai mempamirkannya
# cukup sayang pd kanak-kanak
# suka duduk rumah
# setia pada segala-galanya
# perlu belajar kemahiran sosial
# cukup cemburu yg sangat tinggi

FEBRUARI


# berfikiran abstrak
# sukakan benda yang reality dan abstrak
# inteligent, bijak dan genius
# berpesonality yg mudah berubah
# mudah menawan org lain
# agak pendiam. Pemalu dan rendah diri
# jujur dan setia pd segalanya
# keras hati untuk mencapai matlamat
# tidak suka dikongkong
# mudah memberontak apabila dikongkong
# suka kegiatan yg lasak
# emosinya mudah terluka dan sgt sensitif
# mudah mempamirkan marahnya
# tidak suka benda yg remeh-temeh
# suka berkawan tapi kurang mempamerkannya
# sangat berani dan suka memberontak
# bercita-cita tinggi dan suke berangan-angan dan ada harapan utk
merealisasikan impiannya
# pemerhatian yg tajam
# suka hiburan dan sukan
# suka benda yg bersifat seni
# sangat romantik pada dalaman tetapi tidak pada luaran
# berkecenderungan pd benda yg tahyul
# amat mudah dan boleh menjadi terlalu boros
# belajar untuk mempamirkan emosi

MAC


# berpesonaliti yg menarik dan menawan
# mudah didampingi
# sgt pemalu dan pemendam rasa
# sgt baik secara semulajadi, jujur pemurah dan mudah simpati
# sgt sensitif pd perkataan yg dituturkan dan alam persekitaran
#suka pada kedamaian
# sgt peka kepada orang lain
# sesuai dgn kerjaya yg memberi khidmat kepada org lain
# tidak cepat marah dan sangat amanah
# tahu balas budi dan tahu kenang budi
# pemerhatian dan penilaian yg sangat tajam
# kecenderungan utk berdendam jika tidak dikawal
# suka berangan-angan
# suka melancong
# sgt manja dan suka diberi perhatian yg sangat tinggi
# kelam kabut dalam memilih pasangan
# suka dgn hiasan rumahtangga
# punya bakat seni dalalm bidang muzik
# kecenderungan kepada benda yang istimewa dan baik
# jgn terlalu moody.

APRIL


# sgt aktif dan dinamik
# cepat bertindak buat keputusan tetapi cepat menyesal
# sgt menarik dan pandai manjakan diri
# punya daya mental yg sangat kuat
# suka diberi perhatian
# sgt diplomatik (pandai memujuk ).berkawan dan pandai menyelesaikan masalah org
# sgt berani dan tiada perasaan takut
# suka adventure, pengasih, penyayang, sopan santun dan pemurah
# emosi cepat terusik
# try control the emotion
# kecenderungan bersifat dendam
# agresif, kelam kabut utk membuat keputusan
# kuat daya ingatan
# gerak hati yg sangat kuat
# pandai mendorong diri sendiri dan memotivasikan org lain
# berpenyakit disekitar kepala dan dada
# sgt cemburu dan terlalu cemburu

MEI


# kekerasan hati & degil
# kuat semangat & bermotivasi tinggi
# pemikiran yg tajam
# mudah marah apabila tidak dikawal
# pandai menarik hati org lain & menarik perhatian
# perasaan yg amat mendalam
# cantik dr segi mental & fizikal
# tidak perlu dimotivasikan
# tetap pendirian tetapi mudah dipengaruhi oleh org lain
# mudah dipujuk
# bersikap sistematik (otak kiri)
# suka berangan
# kuat daya firasat memahami apa yg terlintas di hati org lain tanpa diberitahu
# bahagian telinga & leher mudah diserang penyakit
# daya khayalan yg tinggi
# permikiran yg tajam
# pandai berdebat
# fizikal yg baik
# kelemahan sistem pernafasan
# suka sastera,seni & muzik serta melancong
# tidak berapa suka duduk dirumah
# tidak boleh duduk diam
# tidak punya ramai anak
# rajin dan bersemangat tinggi
# agak boros

JUN


# berfikiran jauh & berwawasan
# mudah ditawan krn sikap baik
# berperangai yg lemah lembut
# mudah berubah sikap,perangai,idea @mood
# idea yg terlalu banyak dikepala
# bersikap sensitif
# otaknya aktif (sentiasa berfikir)
# sukar melakukan sesuatu dgn segera
# bersikap suka menangguh-nangguh
# bersikap terlalu memilih & mahukan yg terbaik
# cepat marah & cepat sejuk
# suka bercakap & berdebat
# suka buat lawak & bergurau
# otaknya cerdas berangan-angan
# mudah berkawan & pandai berkawan
# org yg sangat tertib
# pandai mempamerkan sikap
# mudah kecil hati
# mudah kena selsema
# suka berkemas
# cepat rasa bosan
# sikap terlalu memilih & cerewet
# kurang mempamerkan perasaan
# lambat nak sembuh apabila terluka hati
# suka kepada barang yang berjenama
# mudah menjadi eksekutif
# kedegilan yg tidak terkawal
# sesiapa yg memuji saya adalah musuh saya tetapi siapa menegur saya adalah kawan saya.

JULAI


# Sangat seronok didamping
# Banyak berahsia dan sukar dimengerti terutamanya lelaki
# Agak pendiam kecuali dirangsang
# Ada harga dan maruah diri
# Tak suka menyusahkan orang lain tapi tidak marah apabila disusahkan
# Mudah dipujuk dan bercakap lurus
# Sangat menjaga hati orang lain
# Sangat peramah
# Emosi sangat mendalam tapi mudah terluka hatinya
# berjiwa sentimental
# jarang berdendam
# mudah memaafkan tapi sukar melupakan
# tidak suka benda remeh-temeh
# membimbing cara fizikal dan mental
# sgt peka, caring dan mengasihi serta penyayang
# layanan yg serupa dgn semua orang
# tinggi daya simpati
# pemerhatian yg tajam
# suka menilai org lain dgn pemerhatian
# mudah dan rajin belajar
# suka muhasabah diri
# suka megenangkan peristiwa atau kawan lama
# suka mendiamkan diri
# suka duduk dirumah
# suka tunggu kawan tapi tak cari kawan
# tak agresif kecuali terpaksa
# lemah dari segi kesihatan perut
# mudah gemuk kawal tak kawal diet
# minta disayangi
# mudah terluka hati tapi lambat pulih
# terlalu mengambil berat
# rajin dalam membuat kerja

OGOS


# suka berlawak
# mudah tertawan kepadanya
# sopan santun dan caring terhadap org lain
# berani dan tidak tahu takut
# orgnya agak tegas & bersikap kepimpinan
# pandai pujuk org lain
# terlalu pemurah & bersikap ego
# nilai harga diri yg sangat tinggi
# dahagakan pujian
# semangat juang yg luar biasa
# cepat marah & mudah mengamuk
# mudah marah apabila cakapnya dilawan
# sangat cemburu
# daya pemerhatian yg tajam & teliti
# cepat berfikir
# fikiran yg berdikari
# suka memimpin & dipimpin
# sifat suka berangan
# berbakat dlm seni lukis,hiburan & silat
# sangat sensitif tapi tidak mudah merajuk
# cepat apabila ditimpa penyakit
# belajar utk relax
# sikap kelam kabut
# romantik ,pengasih,penyayang
# suka mencari kawan

SEPTEMBER


# sangat bersopan santun & bertolak ansur
# sangat cermat,teliti & teratur
# suka menegur kesilapan org lain & mengkritik
# pendiam tapi pandai bercakap
# sikap sangat cool, sangat baik & mudah simpati
# sangat perihatin & terperinci,amanah,setia & jujur
# kerja yg dilakukan sangat sempurna
# sangat sensitif yg tidak diketahui
# org yg banyak berfikir # otak bijak & mudah belajar
# suka mencari maklumat
# kawal diri dari terlalu mengkritik
# pandai mendorong diri sendiri
# mudah memahami org lain(daya firasat yg tinggi) krn banyak simpan
rahsia
# suka sukan,hiburan & melancong
# kurang menunjukkan perasaannya
# terluka hatinya sangat lama disimpan
# terlalu memilih pasangan
# sukakan benda yg luas
# bersistematik

OKTOBER


# suka sembang
# suka org yg sayang padanya
# suka ambil jln tengah
# sangat menawan & sopan santun
# kecantikan luar & dalam
# tidak pandai berbohong & berpura-pura
# mudah rasa simpati,baik pentingkan kawan
# sentiasa berkawan
# hatinya mudah terusik tetapi merajuknya tak lama
# cepat marah
# macam pentingkan diri sendiri
# tidak menolong org kecuali diminta
# suka melihat dari perspektifnya sendiri
# tidak suka terima pandangan org lain
# emosi yg mudah terusik
# suka berangan & pandai bercakap
# mosi yg kelam kabut
# daya firasat yg sangat kuat (terutamanya perempuan)
# suka melancong,bidang sastera & seni
# pengasih ,penyayang & lemah lembut
# romantik dlm percintaan
# mudah terusik hati & cemburu
# ambil berat tentang org lain
# suka kegiatan luar
# org yg adil
# boros & mudah dipengaruhi persekitaran
# mudah patah semangat

NOVEMBER


# banyak idea dalam perkara
# sukar utk dimengertikan atau difahami sikapnya
# berfikiran kehadapan
# berfikiran unik dan bijak
# penuh dgn idea-idea baru yg luar biasa
# pemikiran yg tajam
# daya firasat yg sgt halus dan tinggi
# bagus utk jadi doktor
# cermat dan teliti
# personality dinamik
# sifat yg berahsia, pandai mencungkil dan mencari rahsia
# banyak berfikir, kurang bercakap tetapi mesra # berani, pemurah setia dan byk kesabaran
# terlalu degil dan keras hati apabila hendak. Diusahakan sehingga berjaya
# tak suka marah kecuali digugat
# mudah ambil berat terhadap orang lain
# pandai muhasabah diri
# cara berfikir lain dari org lain
# otak yg sangat tajam
# pandai mendorong diri sendiri
#tidak hargai pujian
# kekuatan semangat dan daya juang yg sgt tinggi dan apabila hendak sesuatu
# cuba sampai berjaya
# badan yg tough
# kasih sayang dan emosi yang sangat mendalam
# romantik
# tidak pasti dgn hubungan kasih sayang
# suka duduk dirumah
# sangat rajin dan berkemampuan tinggi
# amanah, jujur setia dan pandai berahsia
# tidak berapa berjaya dalam mengawal emosi
# bercita-cita tinggi
# perangai tidak dapat diramal dan mudah berubah-ubah

DISEMBER


# Sangat setia dan pemurah
# Bersifat patriotik
# Sangat aktif dalam permainan dan pergaulan
# Sikap kurang sabar dan tergesa-gesa
# Bercita-cita tinggi
# Suka menjadi orang yang berpengaruh dlm organisasi
# seronok didampingi
# Suka bercampur dgn org
# Suka dipuji, diberi perhatian dan suka dibelai
# Sangat jujur amanah dan bertolak ansur
# Tidak pandai berpura-pura
# Cepat marah
# Perangai yg berubah-ubah
# Tidak ego walaupun harga diri yang sangat tinggi
# Benci pada kongkongan
# Suka berlawak
# Pandai buat lawak dan berfikiran dgn logik

 

Incoming search :

rahsia tarikh lahir,fakta anak sulung perempuan,rahsia bulan kelahiran,fakta anak ketiga,fakta anak kedua,maksud tarikh lahir,maksud bulan kelahiran,bulan kelahiran,rahsia tarikh lahir dalam islam,tarikh lahir,ramalan tarikh lahir,fakta anak ke 3,perangai lelaki mengikut tarikh lahir,arti bulan lahir menurut islam,bintang kelahiran,personaliti mengikut tarikh lahir,rahsia hari lahir lelaki,fakta anak no 4,Karakter anak ke 4,makna tarikh lahir,perwatakan mengikut bulan,sifat bulan mei,personaliti mengikut bulan,fakta tentang bulan kelahiran,personaliti lahir bulan julai,personaliti melalui tarikh lahir,rahsia tarikh lahir anda dan pasangan,bulan mei,bulan lahir,rahsia hari lahir dalam islam,rahsia bulan kelahiran dato fadzilah,rahsia kelahiran bulan may,peribadi seseorang mengikut tarikh lahir,perangai perempuan lahir pada bulan ogos,rahsia jodoh melalui nama,rahsia lahir bulan oktober,rahsia lahir bulan september,rahsia tahun kelahiran,rahsia tarikh lahir bulan september,rahsia tarikh lahir bulan februari,perangai mengikut bulan kelahiran,rahsia tarikh kelahiran,rahsia lelaki mengikut tarikh lahir,rahsia lelaki lahir bulan januari,rahsia lahir bulan4,rahsia hari bulan,rahsia bulan kelahiran wanita,personality berdasarkan tarikh lahir,personaliti bulan7,personaliti bulan januari,personaliti mengikut bulan kelahiran,tarikh lahir dalam bulan islam,personaliti lahir bulan 9,personaliti fadzilah kamsah mengikut tarikh lahir,personaliti diri mengikut bulan,personaliti anak ke enam,perwatakan februari,perwatakan lahir bulan 10,perwatakan orang yang lahir bulan julai,rahsia bulan kelahiran ramalan fazilah kamsah,rahsia bulan kelahiran ogos,perwatakan orang yang lahir bln januari,personaliti julai,rahsia bulan kelahiran dan jodoh,persinaliti bulan april,rahsia anak sulung,rahsia anak keenam,Perwatakan orang yang lahir pada bulan 12,personaliti diri dan horoscope,zodiak tarikh lahir perempuan,sifat wanita mengikut bulan kelahiran,sifat sifat orang lahir bulan mei,sifat mengikut tarikh lahir,sifat melalui tarikh lahir,sifat melalui tarikh,Sifat lelaki yang lahir pada bulan december,sifat lelaki lahir bulan desember,sifat lahir dibulan april,sifat lahir bulan 3,sifat dari tarikh lahir,sifat bulan januari,sifat-sifat lahir bulan november,sikap anak pertama,sikap manusia mengikut tarikh lahir,zodiak dan tarikh lahir,watak manusia mengikut tarikh lahir,watak anak ke dua,warna mengikut tarikh lahir,tips ramalan bulan lahir dr fadzilah kamsah,tarikh pasangan yang sesuai,tarikh lahir mengikut bulan,tarikh lahir dato fazilah kamsah,Tarikh kelahiran,tafsiran bulan islam,sikap melalui bulan kelahiran,sifat berdasarkan tarikh lahir dato fazilah kamsah,sifat anak yang keenam,ramalan hari lahir menurut islam,ramalan bulan lahir menurut dato fazilah kamsah,rahsia trikh lahir 6 ogos,rahsia tarikh lahir pasangan,rahsia tarikh lahir menurut islam,rahsia tarikh lahir mengikut islam,rahsia tarikh lahir mengikut bulanr,rahsia tarikh lahir mengikut bulan dr fadzilah kamsah,Rahsia Tarikh Lahir Mengikut Bulan,rahsia tarikh lahir dato fadzilah,rahsia tarikh lahir dan pasangan yang sesuai,ramalan jodoh berdasarkan tarikh lahir,ramalan jodoh mengikut tarikh lahir,Ramalan kelahiran bulan oktober anak ke dua,sifat anak sulung,sifat anak pertama perempuan,sifat anak no 3,sifat anak ketiga perempuan,sifat anak ketiga,sifat anak keempat,sifat anak ke 7,rasia personaliti,rasia kelahiran,rashia bulan kelahiran,ramalan perangai,rahsia tarikh lahir dalam islam dr fadzilah kamsah,fakta bulan kelahiran september anak ke 2,fakta anak ke dua,fakta anak ke 4 dalam keluarga,fakta anak ke 4,fakta anak bongsu perempuan,fakta anak bongsu,fadzillah khamsah makna nama muhammad,fadzilah kamsah februari,fadilah kamsah ciri2 bulan kelahiran,dr fadzilah kamsah bulan kelahiran december,Ciri2 org yg lahir bulan november,ciri2 anak lahir bulan julai,fakta anak ke enam,fakta anak ke tiga,fakta anak kedua lelaki menurut dr fadhilah kamsah,fakta anak pertama perempuan yang lahir dibulan oktober (sulung),fakta anak no lima,fakta anak no 9,fakta anak no 6,fakta anak no 5,anak kelima,fakta anak no 2,fakta anak ketiga menurut islam,fakta anak ketiga lelaki,fakta anak keenam dalam keluarga,fakta anak keempat dalam keluarga,ciri-ciri seseorang mengikut bulan,ciri-ciri orang mengikut bulan kelahiran,ciri anak kelima mengikut kajian Dato Fadhilah Kamsah,ciri - ciri individu yang lahir pada bulan januari,cara mengenali lelaki melalui tarikh lahir,cahayapunama cm,bulan november,Bulan kelahiran mengikut zodiac,bulan 9,arti hari lahir menurut alquran,arti bulan lahir dan jodoh,arti bulan kelahiran anda,Apakah maksud org lahir pada bln july,ciri bulan kelahiran,ciri ciri anak sulong yg lahir pd bln january,ciri ciri lahir januari,ciri-ciri orang lahir bulan june,ciri-ciri lelaki mengikut perwatakan,ciri-ciri lahir bulan march,ciri lelaki yang lahir bulan februari,ciri lelaki lahir bulan jun,ciri lahir anak ke 7 com,ciri ciri yang lahir bulan oktober,ciri ciri seseorang yang lahir pada april,ciri ciri orang lahir bulan julai,ciri ciri orang lahir bulan januari,ciri ciri orang lahir bulan 2,apa maksud kelahiran bulan 6,perangai ikut bulan,maksud lahir bulan september,maksud lahir bulan ogos,makna tarikh lahir pasangan,makna tarikh lahir mengikut bulan,makna tarikh lahir bulan april,makna tarik lahir dalm kalender islam,makna lahir bulan september,Makna dalam bulan kelahiran,makna bulan lahir,lirik lagu lets talk about love seungri,lahir september dalam islam,maksud nama dan perangai,maksud no 9 dan 10,maksud orang lahir bulan desember,perangai bulan 12,perangai anak ke 6,peragai lelaki bulan 7,pasangan sesuai mengikut bulan kelahiran,Orang yang lahir pada bulan Julai,nama bulan islam,misteri tarikh lahir,mengenal sikap melalui bulan lahir kajian dr fazdilah kamsah,maksud tarikh lahir bulan 5,maksud tanda lahir burma,maksud perangai dalam bulan,lahir bulan 9,kerjaya yang sesuai mengikut tarikh lahir,HOROSKOP BULAN JULAI,hari lahir bulan islam,fakta tentang tahun kelahiran,fakta tentang anak kelahiran bulan mei tanggal 5,fakta tentang anak keenam,fakta orang yang lahir 7 hari bulan,fakta menarik tentang orang yang hari lahir bulan april,Fakta menarik bulan lahir,fakta lahir bulan 3,fakta bulan september,fakta bulan november,istimewa lahir bulan jun,kajian bulan kelahiran fadzilah kamsah,kajian fadzilah kamsah bulan lahir,kerjaya yang sesuai mengikut bulan kelahiran dan tarikh lahir,kenali diri melalui tarikh lahir,kelebihan lahir di bulan ramadhan,kelebihan lahir bulan mei,kelebihan anak ketiga,karakter mengikut tarikh lahir,karakter dari tarikh tahun,karakter bulan kelahiran,karakter bulan jun,kajian tentang anak kedua,kajian percintaan dr fadzilah kamsah selama 25 tahun,fakta bulan mei

Comments

88 comments… add one

  • Nina Jamaludin

    wah! mmg same lahh..

  • Rahsia kelahiran, saya lahir bulan Mac :)

  • junas monkey

    sy lahir 6/5/1995, memang same

  • Madem Gt 68

    Ada btul nya jgk ni ada tk betul nya jgk

  • ilah

    hahahha btoi la saya 14/8 hahahaha sejibik

    • Azwanx

      Tngok dri comment pun dah agak kau ni pelawak . Haha

  • nurul shakirah jafri

    ada ciri 2 pada diri saya

  • Azwanx

    X sia-sia kaji smpai 25 tahun . Berbaloi

  • Kaedah Hebat Di Kamar

    Hari nie dah tiga kali saya cuba buka blog nie..
    rasa cam server error ja .. harap boleh di baikki ..
    ramai yg tunggu penulisan baru dari awak

  • nurArifah Syahirah

    sya lahir bulan 12…

  • tanah tumpah darahku

    saya bulan januari. adik sy bln dec. bagi sy semuanya betul tak de yang salah. sy sungguh bangga lahir bln januari. I’M SOOOOO HAPPYYYYYY!!!!!!!!!!!!

    • chipsmore

      same la..januari gak…ade beberape je yg mcm kurang kena..tapi byk yg betul la…best ar kajian nih…

    • seriously sama dengan peranagi saya 100% !!!!!!!
      Perghhh…
      TERBAIK BULAN JANUARY :)

    • Hee Yeon

      Saya 13 januari,ayah sy 12 januari,adik bongsu sy 16 januari dan kawan sy 14 januari.harijadi sylah yg paling terbaik

  • efa

    emm , salam . terimakasih buat entri ni , memang sama . saya lahir bulan disember , my bf bulan november , sangat sama , badan tough ? FINEE ! T_T .memang pun , kembanglah dia kalau dapat tahu ni , saya manjang menafikan pasal badan dia . nanti poyo lebih . haha .

    tq very much :)

    • syaza

      sya sama dengan ur bf ..

      kajian nie mmg betul ..
      pernah kena tegur ngan member ..

      1) kau nmpk cool .. tapi kalau mara gunung berapi pn leh cair .. hahaha

      2) perangai kau TAK BOLEH NAK RAMAL !! huhu

      3) penyimpan mohor2 (rahsia) terbaik .. hikhik

    • hahaha sya bulan 9 hahaha mmg sma lah

  • Kevin Ly

    ada yang sama ada jugak yang tak tapi bagus untuk menambahkan informasi…saya lahir bulan Julai..

    • fieydah

      slam,,,btul juga la,,saya lhir bln 1,,,memang cpt dpt selsema,,hehe..ble d ktakan semua sama….

  • azwinshah

    aku lahir bln januari 1992. memang sama.

  • Berminat dengan pos ni. Minta izin copy rahsia2 tu boleh?

  • niya

    Hee 😀 Semua yang tulis kat bulan oktober tu ,kebanyakannya
    cam kena je ..

  • aliah

    So True . 😀

  • Hellen

    Saye Bulan Disember.. Yuhoo!! ^_^

  • cik wawa

    ada jugak yang betul ….. like APRIL ….

  • queenny love martin

    Sy lahir pd bulan 8, and suma btl!!! Great info

    • Norhayati Bt Mahiddin

      ye,ye la tu????????????

  • sebijik macam aq tau tp yang pandai berlawak tu salah………….aq lahir bulan 12

  • semua betul,sebab saya lahir bulan 6.6.6.2006

  • era

    7ogos.. Mmg sama la dgn diri saya…xd slh pn.. Hahaha

  • FarraHussien

    Sy lahir pd 8 Ogos 1996, semua betul. .

  • amirul hafizudin

    assalammualaikum ….sya disini mahu mengatakan bahawa sifat yang terkandug dalam bulan 2ada yang berkait rapat dgan sya ………. persoalan saya adakah semua ini benar ?atau pun hanya sekadar untuk pengetahuan sja? bagi penjelasan untuk soalan ini semuanye boleh berubah dgan sekelip mata .

    • NurShuhada

      pada pengetahuan saya, ini adalah satu bentuk kajian sains sosial. anda pernah dengar istilah “sunnatullah”?dari sudut sains tulen seperti matematik, fizik dan sebagainya, setiap perkara mempunyai aturan tertentu dan biasanya keputusan boleh diperolehi melalui kia-kira.inilah ringkasnya sunnatullah, aturan Allah.dari sudut sains sosial pula, tiada kira-kira boleh dilakukan, hampir semua teori berbentuk abstrak.namun, pada pendapat saya, tidak mustahil jika Allah Yang Maha Bijaksana juga menciptakan sifat manusia yang berbeza mengikut aturan-Nya bukan?seperti dalam kajian ini, jika bulan kelahirannya begini maka sifatnya begini.sebab itulah manusia mempunyai sifat yang berbeza-beza kerana selain dari bulan kelahiran, banyak lagi faktor yang mempengaruhi sikap seseorang seperti warna kesukaan dan sebagainya.wallahu’alam.sekadar perkongsian pendapat.maaf jika tersilap.

  • eh, same la aku lahir bln 7 skali dgn aku punyer boyfriend memang sebijik perangai n personaliti kami br2….

  • bln 2..almost btul..hihi..cuma satu je.saya berjimat sikit.tak boros hihi..sensitve tu sngt btul..kdang nk juga cuba jdi keraskn ht..tp da natural kdang nengok hindustan pun udah ngis haha..Anyway congrates Dr.Fazilah…Semua mnusia x perfect kn..so klau sape2 yg plan nk bby..kita bley plan bulan yg kita nk kn.. sharing is caring

  • shashim

    Lahir jun, majoriti banyak yg match. Jadi boleh jadi salah satu platform info utk ketahui secara umum karektor bakal pasangan/bf/gf seblm selami sendiri karektor semulajadi dlm dirinya.

  • banyak rahsia yang tersembunyi dari tarikh lahir

  • Nur Aliaa Zafirah

    Saya lahir bulan Ogos
    Saya memang dahagakan pujian
    Hehehe

  • betul2.. sama sangat.. thanks utk info..

  • saya lahir bulan mach huhu

  • conrad

    Aku lahir bln januari…ada btlnya jga la….hihi:-D

  • hafiz

    bnda nie mmg ada btol nye jgk…. semua ada pda sye… im 7/9/1996

  • mAl

    Mmang sma tpi , tak srupa :)

  • muhammadshahmel

    Betul la…sy lahir bln OCT..sume sme..istri sy lahir bln SEP pn sume sme..sejibik..cme bby kte je tk thu lg..sbb die bwu 2bln..heheheh

  • saya bulan july memang ada

  • saya mmg ade bulan april tu. But my brother doesn’t have in bulan april.

  • adibah

    sy lahir bulan 7, sama dan betul.

  • unknown

    Sume tu sbenarnya betul , yg membezakannya cuma tingkahlaku yg sperti ibu bapa mu

  • saye bulan julai and hampir 98% betul tapi saye ni M***S and kurang makan.

  • AnisAdziemah

    Memang 100% sama satu pun tak salah saya lahir bulan julai.<3~

  • sya ahmad

    haha… July .. seriously sama laa…

  • hassan

    Bkn nk negatif sgt…maaf lebih banyak yg x btul dr yg btul…neway sy amik yg positif agar sume tu jd pengajaran pd diri…better kt lbih mengenali diri kt sendiri dr menilai diri kt menurut penilaian org lain…hanya ambil sbgai rujukan utk memperbaiki diri agar menjadi insan yg lbih baik…utk sempurna adalah sgt mustahil krn kita hanyalah makhluk ciptaan Allah s.w.t…sekadar pandangan…assalamualaikum

  • Wanha Imut

    Klw aq tnggal 7 bLan 8

  • Chiechay

    im mac hehehe ^_^

  • Princess shu'zniEtha

    . Jengx2 . . E . . Ade ynk cma lhar pd drk sye . . Sye lhr pd bln OgOs . . Mmng sma lhar . . Ehekx !!

  • Si Pitung

    saya lahir bulan julai semua betul, pehhhh dato fadilah kamsah caya lu..

  • sitihajjar mohdnazri

    saya lahit bulan satu tapi memang sam x jangka betullah allhamdullilah

  • Semua Betul
    #bulan3

  • terima kasih kerana berkongsi dengan saye Alhamdulillah dapat jugak saye mengerti sifat-sifat setiap hamba allah…

  • Nur solehah

    Saya lahir bulm may … Huhuhu

  • exo Annabelle

    Annyeong mmg same lah….saya lahir 3 December 1999……..wahh

  • muammar

    x semue betol.aku x lemah lembot tapi ganas.

  • muammar

    bulan jun tapi perangan bulan january……………………………..

  • ainchubby

    rahsia kelahran sy macc

  • Mohd Hannan

    Uiih sebijik ah same sgt2,sangat same ngan saye sepupu saye dan kwn saye.Thx :)

  • indra

    Bulan Mac

  • aimi hayaty

    Huhuhu…saya lahir 7 oktober 1985.. THATS TRUE !!

  • lin

    ye…memang same ..sy lahir bulan 5…haa same..

  • wan R

    sy 10.10.90. .
    terbaekkkkk !!

    • Mira Natasya

      Uishh mmg sme lhaaa sebijik sye lahir bulan 9

  • addyie

    waa.. gini kah pula rahsia dya.? hahaha so fun..

  • muhammad ashshaffie

    Skit je tk same.. Saya mahir dalam silat saya branak bulan 7…

  • nurul

    saya bulan nov .. hahaha .. byk persamaannya kat situ !!!! :)

  • saya lahir pd 31.05.1979 smua pkra d ats ada psamaan dgn dri sya…hahaha…

  • bf saya bulan januari…saya pula bulan julai..

  • hanifa sukma novriana

    samma banget
    bagus banget tapi ada yang beddaa sih
    tapi banyak yang saama

  • hanifa sukma novriana

    sAMA
    TAPI ADA YANG BEDA
    BIARIN SAJA SEPENTING
    BANYAK YANG SAMAA
    01 NOVEMBER 2004

  • memang best

  • norazlina

    betul ke??? 27/10/1981

  • Adriana

    Saya lahir pada bulan 11…. 3/4 drpdnye sama… 1/4 nye tuh kureng.. tapi kadang2 ada jugak

  • khai

    Aishh semua asyik cerita pasal bulan Nov la oct la aku ni september sapa pulak nak geng?

  • putri

    Sangat mirip dengan saya

  • Pian

    X sia2 tggu..dgn line lembab nye…terpaksa jugak baca blog ni..Memang same la… X de yang kurang…saya ..11/November 1999

  • Pian

    Memang same laa..hahahah x sia2..bace blog ni..walaupun line lembab..siape bulan November…kite geng saya 11/Nov/1999

  • teha fatiha

    sy lahir pd bula 12. ciri2 ni hampir sama ngan sy. terima kasih kerana membantu.

  • 12/9/1998 . . .smua sma la . . .

  • Siti Nabilah

    Hahaha, rasa mcm bgga plak lhir trikh smart… 3.2.2001.. Smue yg dtulis dlm entri ad pd dri saye.

Leave a Comment



Next post:

Previous post: